پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2627
-
الف
+

حضور «فیلشاه» در فجر جهانی منتفی شد

تهیه‌کننده انیمیشن «فیلشاه» از انصراف این انیمیشن از جشنواره جهانی فجر خبر داد.

تهیه‌کننده انیمیشن «فیلشاه» از انصراف این انیمیشن از جشنواره جهانی فجر خبر داد.

به گزارش آی‌فیلم، حامد جعفری، رئیس هیئت مدیره گروه «هنر پویا» و تهیه کننده انیمیشن سینمایی «فیلشاه» در این باره گفت: گروه «هنر پویا» برنامه هایی جدی برای حضور جهانی این انیمیشن در فستیوال ها و محافل تخصصی دارد. با توجه به قوانین جشنواره های مهم بین المللی، رونمایی از «فیلشاه» در جشنواره جهانی فجر، که فستیوالی بین المللی محسوب می‌شود، عملاً امکان حضور ما در جشنواره‌های مطرح دنیا را از بین می‌برد. لذا از شرکت در این جشنواره منصرف شدیم و فرم شرکت در جشنواره جهانی فجر را پرنکردیم.

در خلاصه این انیمیشن آمده، «در جنگلی در آفریقا رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می‌شود... .»

گروه «هنرپویا» اولین کنسرسیوم فرهنگی هنری در بخش خصوصی است که توسط موسسات فرهنگی هنری هفت سنگ و سلوک افلاکیان با شعار «فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید» پایه‌گذاری شده و در اولین قدم نیز انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» را در سال 1394 با همین شعار در سینماهای کشور عرضه کرد و توانست با فروش ٥ میلیارد تومانی عنوان سومین فیلم پربیننده سال 94 را از آن خود سازد.

ص گ / س م

نظر شما
ارسال نظر